spectKonfo
Class GLMSpectrum

java.lang.Object
  extended by spectKonfo.Spectrum
      extended by spectKonfo.GLMSpectrum
All Implemented Interfaces:
java.lang.Cloneable

public class GLMSpectrum
extends Spectrum

Trieda GLMSpectrum zastupuje spektrá, ktoré majú tvar súčtu viacerých funkcií hustoty Gaussovho a/alebo Lorentzovho rozdelenia.


Field Summary
static int GLCOUNT_DEFAULT
          Predvolený počet náhodných rozdelení, ktoré tvoria toto spektrum.
 
Fields inherited from class spectKonfo.Spectrum
MIN_WAVE_LENGTH_DEFAULT, minWaveLength, n, step, STEP_DEFAULT
 
Constructor Summary
GLMSpectrum(int n)
          Vytvorí novú inštanciu triedy GLMSpectrum.
GLMSpectrum(int n, double minWaveLength, double step)
          Vytvorí novú inštanciu triedy GLMSpectrum.
GLMSpectrum(int n, double minWaveLength, double step, int glCount)
          Vytvorí novú inštanciu triedy GLMSpectrum.
 
Method Summary
 java.lang.Object clone()
          Vytvorí kópiu obejktu.
 double[] computeSpectrum()
          Vráti hodnoty spektra v bodoch minWavelength + i * step kde 0 <= i < n .
 void cross(Spectrum s)
          Prebehne kríženie medzi týmto spektrom a spektrom s.
 void mutate(double mutPower)
          Parametre spektra budú vystavené mutácii.
 void newStart()
          Vygeneruje nové spektrum
 
Methods inherited from class java.lang.Object
equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
 

Field Detail

GLCOUNT_DEFAULT

public static final int GLCOUNT_DEFAULT
Predvolený počet náhodných rozdelení, ktoré tvoria toto spektrum.

See Also:
Constant Field Values
Constructor Detail

GLMSpectrum

public GLMSpectrum(int n)
Vytvorí novú inštanciu triedy GLMSpectrum. Premenným minWaveLength a step priradí predvolené hodnoty. Spektrum bude tvorené predvoleným počtom náhodných rozdelení.

Parameters:
n - Počet použitých vlnových dĺžok

GLMSpectrum

public GLMSpectrum(int n,
                   double minWaveLength,
                   double step)
Vytvorí novú inštanciu triedy GLMSpectrum. Spektrum bude tvorené predvoleným počtom náhodných rozdelení.

Parameters:
n - Počet použitých vlnových dĺžok.
minWaveLength - Dolná hranicu rozsahu vlnových dĺžok použitého svetla.
step - Odstup medzi vlnovými dĺžkami.

GLMSpectrum

public GLMSpectrum(int n,
                   double minWaveLength,
                   double step,
                   int glCount)
Vytvorí novú inštanciu triedy GLMSpectrum.

Parameters:
n - Počet použitých vlnových dĺžok.
minWaveLength - Dolná hranicu rozsahu vlnových dĺžok použitého svetla.
step - Odstup medzi vlnovými dĺžkami.
glCount - Počet náhodných rozdelení, ktoré sa podieľajú na tomto spektre.
Method Detail

computeSpectrum

public double[] computeSpectrum()
Vráti hodnoty spektra v bodoch minWavelength + i * step kde 0 <= i < n . Hodnoty spektra sú nezáporné.

Specified by:
computeSpectrum in class Spectrum
Returns:
Vráti pole hodnôt spektra.

mutate

public void mutate(double mutPower)
Parametre spektra budú vystavené mutácii.

Specified by:
mutate in class Spectrum
Parameters:
mutPower - Sila mutácie. Hodnota by mala byť z intervalu < 0 , 1 >.

cross

public void cross(Spectrum s)
Prebehne kríženie medzi týmto spektrom a spektrom s.

Specified by:
cross in class Spectrum
Parameters:
s - pektrum s ktorým prebehne kríženie.

newStart

public void newStart()
Vygeneruje nové spektrum

Specified by:
newStart in class Spectrum

clone

public java.lang.Object clone()
Vytvorí kópiu obejktu. clone() bude zavolané aj pre všetky objekty, ktoré táto trieda obsahuje.

Overrides:
clone in class Spectrum
Returns:
Vráti kópiu objektu.