|
|||||||||
PREV CLASS NEXT CLASS | FRAMES NO FRAMES | ||||||||
SUMMARY: NESTED | FIELD | CONSTR | METHOD | DETAIL: FIELD | CONSTR | METHOD |
java.lang.ObjectspectKonfo.Spectrum
spectKonfo.GLMSpectrum
public class GLMSpectrum
Trieda GLMSpectrum
zastupuje spektrá, ktoré majú tvar súčtu viacerých funkcií hustoty Gaussovho a/alebo Lorentzovho rozdelenia.
Field Summary | |
---|---|
static int |
GLCOUNT_DEFAULT
Predvolený počet náhodných rozdelení, ktoré tvoria toto spektrum. |
Fields inherited from class spectKonfo.Spectrum |
---|
MIN_WAVE_LENGTH_DEFAULT, minWaveLength, n, step, STEP_DEFAULT |
Constructor Summary | |
---|---|
GLMSpectrum(int n)
Vytvorí novú inštanciu triedy GLMSpectrum . |
|
GLMSpectrum(int n,
double minWaveLength,
double step)
Vytvorí novú inštanciu triedy GLMSpectrum . |
|
GLMSpectrum(int n,
double minWaveLength,
double step,
int glCount)
Vytvorí novú inštanciu triedy GLMSpectrum . |
Method Summary | |
---|---|
java.lang.Object |
clone()
Vytvorí kópiu obejktu. |
double[] |
computeSpectrum()
Vráti hodnoty spektra v bodoch minWavelength + i * step kde 0 <= i < n . |
void |
cross(Spectrum s)
Prebehne kríženie medzi týmto spektrom a spektrom s . |
void |
mutate(double mutPower)
Parametre spektra budú vystavené mutácii. |
void |
newStart()
Vygeneruje nové spektrum |
Methods inherited from class java.lang.Object |
---|
equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait |
Field Detail |
---|
public static final int GLCOUNT_DEFAULT
Constructor Detail |
---|
public GLMSpectrum(int n)
GLMSpectrum
. Premenným minWaveLength
a step
priradí predvolené hodnoty. Spektrum bude tvorené predvoleným počtom náhodných rozdelení.
n
- Počet použitých vlnových dĺžokpublic GLMSpectrum(int n, double minWaveLength, double step)
GLMSpectrum
. Spektrum bude tvorené predvoleným počtom náhodných rozdelení.
n
- Počet použitých vlnových dĺžok.minWaveLength
- Dolná hranicu rozsahu vlnových dĺžok použitého svetla.step
- Odstup medzi vlnovými dĺžkami.public GLMSpectrum(int n, double minWaveLength, double step, int glCount)
GLMSpectrum
.
n
- Počet použitých vlnových dĺžok.minWaveLength
- Dolná hranicu rozsahu vlnových dĺžok použitého svetla.step
- Odstup medzi vlnovými dĺžkami.glCount
- Počet náhodných rozdelení, ktoré sa podieľajú na tomto spektre.Method Detail |
---|
public double[] computeSpectrum()
minWavelength + i * step
kde 0 <= i < n
. Hodnoty spektra sú nezáporné.
computeSpectrum
in class Spectrum
public void mutate(double mutPower)
mutate
in class Spectrum
mutPower
- Sila mutácie. Hodnota by mala byť z intervalu < 0 , 1 >.public void cross(Spectrum s)
s
.
cross
in class Spectrum
s
- pektrum s ktorým prebehne kríženie.public void newStart()
newStart
in class Spectrum
public java.lang.Object clone()
clone()
bude zavolané aj pre všetky objekty, ktoré táto trieda obsahuje.
clone
in class Spectrum
|
|||||||||
PREV CLASS NEXT CLASS | FRAMES NO FRAMES | ||||||||
SUMMARY: NESTED | FIELD | CONSTR | METHOD | DETAIL: FIELD | CONSTR | METHOD |