Pomocna trieda pre A* algoritmus
More...
|
static int[,] | getNeighborNodes (Graphics g, Graph graf, Point start, Point end, Point p, int fieldSize, int granul, Stack< Point > polygon) |
| Pre daný bod nájde susedov. Pre susedov musí platiť niekoľko pravidiel. More...
|
|
Pomocna trieda pre A* algoritmus
static int [,] Diplo.Graph.Draw.Lib.AStarNeighbor.getNeighborNodes |
( |
Graphics |
g, |
|
|
Graph |
graf, |
|
|
Point |
start, |
|
|
Point |
end, |
|
|
Point |
p, |
|
|
int |
fieldSize, |
|
|
int |
granul, |
|
|
Stack< Point > |
polygon |
|
) |
| |
|
static |
Pre daný bod nájde susedov. Pre susedov musí platiť niekoľko pravidiel.
- Parameters
-
g | Komponent, pre kreslenie |
graf | Graf - vrchply, hrany a pod. |
start | Start vrchol, z ktoreho hladame cestu |
end | Posledny vrchol, do ktoreho hladame cestu |
p | |
fieldSize | |
granul | Ako daleko maju byt susedia od seba |
polygon | Polygon, v ktorom sa mozu nachadzat cesty |
- Returns
The documentation for this class was generated from the following file:
- Draw/lib/AStarNeighbor.cs