OBJEKTOVO-ORIENTOVANÁ ANALÝZA A MODELOVANIE
Domáce úlohy -
Zimný semester 2017/2018
Domáca úloha 1
Vytvorte logický doménový model hocičoho. Očakávaný rozsah: 20 entít.
Možný projekt: Popíšte entity v reštaurácii, ktorá okrem obvyklých činností monitoruje svoje fungovanie zbieraním dát (vzhľadom na rozsah DÚ bude stačiť aj veľmi obmedzený zber dát).
Domáca úloha 2
Nadizajnujte a popíšte OO dizajn komponent alebo malej aplikácie. Očakávaný rozsah: 10 tried.
Je žiadúce ak design obsahuje niečo netriviálne.
Možný projekt (jednoduchší): Piškvorky, ktoré môže hrať viacero hráčov. Za niektorých hráčov hrá program sám. Hra má funkciu "undo", ktorá umožní vrátiť posledný vykonaný ťah.
Sústreďte sa iba na objekty, ktoré obsahujú stav a logiku hry.
Možný projekt (náročnejší): Kartová hra typu Hearthstone, Magic the Gathering.
Sústreďte sa iba na objekty, ktoré obsahujú stav a logiku hry.
Domáca úloha 3
Pripravte executable specification pre časť aplikácie. Očakávaný rozsah: 5 tried.
Triedy by mali medzi sebou kooperovať natoľko, aby pri vytvárané executable specifications bolo nutné použiť test doubles.
Domáca úloha 4
Vytvorte malú aplikácie, ktorej dizajn je OO, avšak dáta sú perzistentne uchovávané v relačnej databáze.
Očakávaný rozsah: 5 tried. Tiež by bolo fajn keby triedy bolii vo vzájomných netriviálnych vzťahoch.